Thursday, February 4, 2010

What A Week!

Perghh. Agak lama aku tak buka blog aku ni. Ni semua garra-garra minggu ini yang merupakan minggu yang agak busy bagi aku. Mathematics and physics quizzes, tutorials, VIVA test, dan tasmi' surah. Fuuhh. Macam-macam la kena buat minggu ni.


Tapi akhirnya, segala 'penderitaan dan kesengsaraan' itu sudah berakhir. Muahaha! No more quizzes, tutorials and the most important thing is, no more classes!! No more waking up early in the morning!! (tapi Subuh bangun ar) But, that doesn't mean that i am on holiday. This mean the final semester examination is around the corner! Damn. Have to study all over again from the first chapter. Minggu ni juga merupakan minggu penentu masa depan aku. Ini kerana student2x engineering UIA telah disuruh memilih majoring apa yang mereka mahu buat untuk degree di main campus Gombak nanti. Aku telah memilih material engineering sebagai 1st choice dan communication engineering untuk 2nd choice. Honestly, aku sendiri tak tahu aku nak jadi engineer apa. Belum dapat nur (kasih) lagi. Haha. Nak ambil kejuruteraan engineering la. LOL.


Aku harap keputusan yang aku buat ni adalah yang betul dan terbaeekk bagi aku. Kalau tak dapat majoring apa yang aku nak, aku ambil je la apa yang dapat. I will just go with the flow. (that's my motto!) Apa yang penting, ni last semester aku di Pusat Asasi UIAM, Petaling Jaya. Akhirnya habis juga selepas 2 tahun foundation. (lama kan?) Lepas ni cuti 4 bulan. Ambik kau. Muahaha!

No comments:

Post a Comment