Monday, November 23, 2009

The First Blog

hai rakan2x!! bertemu kita lagi dalam rancangan #$%&*@!! ini blog first aku. aku x tau kenape aku buat blog ni. maybe sebab aku x tau nak buat apa ketika waktu senggama and maybe juga disebalik waktu senggama itu aku discover benda baeekk punyee and wanted to share it with you guys. so, kalau kalau nak baca suka hati anda lah and insyaallah aku akan post benda2x yang berkualiti lagi produktif untuk menjana otak2x anda menjadi seperti otak adik adi putra kita. sekian saja persembahan akustik aku pada hari ini.
enjoy your readings!! =O



p/s : i'm sorry if there are any alphabetical and grammatical error, tak letak baris atas or tanda sabdu in this post and my upcoming posts (yes, there will be many parallax and syntax errors!!) because i'm not a good writer. i'm just a writer.

5 comments:

  1. sial! main senggama lak..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. ajar ak cmne nk wat duit ni brain..haha..

    ReplyDelete
  3. "this is a blog about a boy who need a girl as his partner."

    objektif sebenar kah?

    ReplyDelete
  4. i think he's afraid people might misunderstand that this blogger is a gay.

    kot.ntah.

    ReplyDelete