Friday, December 25, 2009

Sekolah Menengah Sains Tuanku Jaafar

Hari ni aku x tau na post apa. So ak saje je Google image for SMSTJ. Sekolah ku yang tersayang yang telah menjadi aku insan seperti yang anda semua kenali sekarang(hebat kan aku sekarang??). Dan image resultnye amatlah memeranjatkan kerana terdapat beberapa insan yang aku kenali disepanjang tempoh 5 tahun pengajian aku disana. Disini aku letak beberapa gambar insan itu :






Kalau result x keluar gambar ni maknanye aku tempat yang aku belajar selama ni bukan sekolah la.


Acik dewan makan!!


Burn main gitar penyapu sambil menyanyi lagu "Are You Gonna Be My Girl?"


Wak Jong??


Aku yang separuh dan Syazli pun ada!!


Budak2x batch 0408. Syakib dengan Boss kelihatan begitu gay.


Ustazah Zawiyah.


Pengetua baru??











p/s : Walau apa pun, aku tetap rindu kan zaman sekolah menengah dulu. Banyak pengalaman yang pahit dan manis tak boleh dilupakan bersama rakan2x.

2 comments: