Wednesday, January 13, 2010

Chuck Is Back!!

Ya!! Chuck Bartowski sudah kembali. Kalau korang tak kenal siapa Chuck Bartowski ni memang sah korang takde peti televisyen dekat rumah(agak kasar disitu ye). Chuck ni adalah tv series pasal computer geek+nerd+noob yang kerja kat electronic store jadi spy. Aku x nak cerita panjang2x. Google and download it. It's worth your every kilobytes. Haha. Sekarang Chuck dah masuk season 3. First episode on air hari Ahad tu. Agak lama jugak la aku tunggu season 3 ni lepas abis season 2 dulu. Dalam 6 bulan gak la. Nampak gayanya bertambah lagi la cerita yang akan aku download every week including Heroes and Supernatural. Wahai dormmate2x ku yang tersayang, pinjam laptop eh nak download Chuck? Hehe.. =P

5 comments:

  1. kesian ko.. xpe, ko kan dpt biasiswa.. beli la gune duit tu,,haha..

    ReplyDelete
  2. haha.. btul dowh.. best chuck.. cuti hri tu aku habeskan skali 2 season aku tgok..
    hero nk rambut rosak je.. tiru aku btul.

    ReplyDelete
  3. puek : haha.. bajet rambut cam ko la.. dh tgk lom season 3?

    mira : sekarang baru sampai episode 3.. download ar kat stagevu.com

    ReplyDelete